رستگاران

اینجا سیم دلت به آسمان وصل می شود

رستگاران

اینجا سیم دلت به آسمان وصل می شود

رستگاران

با سلام خدمت بازدیدکنندگان امیدوارم از وبلاگتون لذت ببرید
در ضمن منتظر نظرات شما هستم m.alipoor1379@gmail.com

أَیُّهَا الَّذِینَ آمَنُوا اصْبِرُوا وَصَابِرُوا وَرَابِطُوا وَاتَّقُوا اللَّهَ لَعَلَّکُمْ تُفْلِحُونَ

اى اهل ایمان در کار دین صبور باشید و یکدیگر را به صبر و مقاومت سفارش کنید و مهیا و مراقب کار دشمن بوده و خدا ترس باشید باشد که پیروز و رستگار گردید.
اینجا سیم دلت به آسمان وصل می شود

پندک

  • ۹۳/۱۰/۱۹
  • ۱۲۵۲ نمایش
  • meghdad.al

نظرات (۱۱)

در جواب نظرتون در بلاگم:
سلام... خواهش میکنم
بله دقیقا...منظورم منم همین بود....خود مسئولین دارن کلبه چوبی رو از داخل خراب میکنن...
.
در ضمن حاضر به تبادل لینک هستم(شما لینک کنید خبرم کنید تا لینکتون کنم)
  • محمد صادق سونار
  • سلام ممنون که سر زدید
  • ناشر الکتب
  • سلام
    مطالبتون کوتاه و مورد توجه است
    پاسخ:
    سلام متشکرم  دوست عزیز
  • خادم الحسین بنی فاطمه
  • ایوالله
    ایوالله
    ایوالله
    آللهم الرزقنا .......
  • امیرحسین شهبازی
  • سلام نشر بده
    http://bayanbox.ir/view/5791338200095575802/alijave02.jpg
  • کارتونیست مسلمان
  • اللهم ارزقنا....
  • چ ش م ا ن ت ظ ا ر
  • سَلامٌ عَلی آلِ یسَّ

    اَلسَّلامُ عَلَیْکَ یا حُجَّهَ اللَّهِ وَ دَلیلَ اِرادَتِهِ
    ●♥


    برای مولایمان بیشتر از هر چیز دیگر دعا کنیم

    التماس دعا برای زیباترین یوسف زهرا

  • انسان نیازمند
  • اوهوووم
    ودلم ما هنوز آرزو بدل است
    اللهم..
    پاسخ:
    اللهم ارزقنا کربلا و شفاعه الحسین یوم الورود
    سلام دوست من ...
    اگر ممکنه لینک وب من رو هم در لینکدونی قرار بدید در صورت انجام ب من هم بگید تا لینکتون رو بزارم
    ezdevaj-m.blog.ir

    با امید رستگاری بدرود ....
    پاسخ:
    سلام دوست عزیز باافتخار وبلاگتون را در پیوندها ثبت کردم متشکرم بابت یازدیدتون

    ان شاءالله رستگار شوید
  • امیرحسین شهبازی
  • سلام امیر حسین شهبازی
    http://tapiroze.blog.ir/
  • مدافعان حرم
  • پایگاه رسمی مدافعان حرم http://www.modafeon.blogfa.com
    ما را با درج لینک یا لوگو و یا نشر مطالب در وبگاه خود حمایت نمائید
    یاعلی
    ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
    شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
    <b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
    تجدید کد امنیتی